Jak poprawić jakość swojego snu?

Istnieje wiele wskazówek i sztuczek, ale jest jedna rzecz, która może zmienić wszystko: przestań używać telefonu przed snem.

 

W ostatnich latach wszyscy byliśmy narażeni na ten nowy sposób życia, którego nigdy wcześniej nie widzieliśmy: styl życia polegający na byciu stale podłączonym i dostępnym 24/7. Nie jest łatwo cofnąć się i zmienić rzeczy teraz, ale brak snu to coś, co będzie cię dużo kosztować w przyszłości.

 

Wiem, że trudno jest zasnąć, gdy masz przed sobą to urządzenie, nieustannie się w nie wpatrując. Możesz myśleć, że to nie wpływa na jakość Twojego snu, ale tak jest. Posiadanie telefonu w pobliżu tuż przed pójściem do łóżka daje ci niepokój o to, czy nie przegapiłeś żadnych ważnych wiadomości, sprawia, że ciągle sprawdzasz posty innych ludzi i powstrzymuje cię od łatwego zasypiania. W rzeczywistości badania wykazały, że niebieskie światło emitowane przez telefony zakłóca nasz rytm okołodobowy i nie pozwala nam zasnąć.

 

Najlepszym pomysłem jest prawdopodobnie pozostawienie telefonu z dala od ciebie co najmniej godzinę przed zaśnięciem. W ten sposób, gdy obudzisz się w środku nocy lub wcześnie rano i postanowisz go sprawdzić (co wszyscy robimy), będzie on zbyt daleko, żeby do niego sięgnąć.

 

Więcej porad znajdziesz na stronie onluxury.pl