Lokalne pozycjonowanie UK, czyli jak być zauważonym

Pozycjonowanie w każdym kraju wygląda trochę inaczej, ponieważ dobra strategia w dużej mierze zależy od specyfiki konkretnego rynku czy konkurencyjności fraz. Z pewnością wiesz, że jeśli prowadzisz biznes stacjonarnie, powinieneś zainwestować w lokalne pozycjonowanie.

W tym wpisie dowiesz się, czy lokalne pozycjonowanie w UK ma sens oraz co zrobić, aby zostać zauważonym na wyspach.

O co chodzi w lokalnym pozycjonowaniu?

Lokalne pozycjonowanie UK polega na zastosowaniu odpowiedniej strategii SEO w celu znalezienia klientów w określonej lokalizacji. Dzięki temu użytkownicy mogą zobaczyć Twoją firmę na mapach Google i odwiedzić Cię stacjonarnie.

Jeżeli chcesz uzyskać większą sprzedaż poprzez wyszukiwanie lokalne w Google, warto pomyśleć o lokalnych działaniach SEO, zwłaszcza jeśli oferujesz swoje produkty lub usługi stacjonarnie.

Co należy zrobić, aby prawidłowo pozycjonować lokalną firmę?

  1. Zastosuj w swoich treściach lokalne słowa kluczowe 

Musisz pamiętać, że treść oraz znajdujące się w niej słowa kluczowe są istotną częścią pozycjonowania lokalnego. Możesz w tym celu zastosować wiele narzędzi, które pomogą Ci dobrać najbardziej pasujące frazy do Twojej firmy. Jednym z nich może być Google Analytics, który przedstawi najpopularniejsze hasła i wskaże te idealne dla Ciebie.

Dzięki temu będziesz mógł łatwiej i szybciej pozycjonować się w Wielkiej Brytanii!

          2. Przeprowadź audyt NAP

Audyt NAP polega na przedstawianiu podstawowych danych Twojej firmy, takich jak imię i nazwisko, adres czy numer telefonu. W działaniach SEO na wyspach ten krok jest bardzo ważny, a niestety często pomijany. Pamiętaj, że jeśli umieścisz w sieci zły adres firmy lub numer telefonu, to szybko stracisz potencjalnych klientów!

        3. Stwórz stronę kompatybilną z urządzeniami mobilnymi

Niestety jest to kolejna często pomijana część dobrej strategii lokalnego SEO. Obecnie największa część wyszukiwań pochodzi właśnie z urządzeń mobilnych, dlatego nie możesz być w tyle i nie pozycjonować się na smartfonach. Online istnieje bardzo dużo narzędzi i wtyczek, które pomogą Ci w tym zadaniu.

Podsumowanie

Lokalne pozycjonowanie UK to dobre rozwiązanie dla firm zlokalizowanych właśnie w Wielkiej Brytanii. Jeśli prowadzisz swoją działalność na wyspach i oferujesz produkty lub usługi stacjonarnie, a nie tylko online, to lokalne SEO jest właśnie dla Ciebie.

Skup się na lokalnym SEO i zdobądź zaufanie klientów w swojej okolicy.

Previous post Jak stosować kosmetyki z witaminą C?
Next post Dlaczego warto się zdecydować na kupno tapicerowanego łóżka?